צילום ברית הוא סוג של צילום שבו שני צלמים עובדים יחד כדי לייצר תמונה אחת. במאמר זה נסקור את ההיבטים החשובים ביותר של הכנה למפגש צילום ברית.

הכנה לפני צילום ברית יכולה להשתנות מצלם לצלם, בהתאם לצרכי הלקוח ואיך הוא רוצה שהתמונות הסופיות שלו ייראו.

צילום בריתות הוא סוג צילום שדורש הכנה רבה. שני צלמי הבריתות צריכים להתכונן לפני שהם מגיעים למפגש כדי שידעו לאיזה סוג תמונות הם צריכים לכוון וכיצד לבצע אותם בצורה הטובה ביותר.

ציוד הצילום בו משתמשים לברית הינו משמש לרוב לאירועים, חתונות, כנסים וכן הלאה. סוג זה של צילום מחייב גם את הצלם וגם את המצולם לעבוד ביחד. לפני תחילת הפגישה הזו, יש כמה הכנות שהצלם צריך לעשות על מנת שיוכל להצליח במהלך סשן צילום הברית.

יש כמה משימות נפוצות שצלמים צריכים לעשות לפני סשן צילום ברית. ראשית, עליהם לספק חוזה ברור המתאר את החובות והחובות שלהם – זה כולל תנאי תשלום ומועדים וכן את המצופה מלקוחותיהם מבחינת לבוש, טיפוח או התנהגות. הם גם צריכים רשימת צילומים מפורטת עם תמונות עבור כל קטע באירוע שיתקיים במהלך מפגש הצילום של הברית – זה מבטיח שהם צילמו את כל הצילומים הדרושים.

יש צורך בתלבושת מיוחדת לתינוק לפני הברית ובמהלך הברית.

ההורים ושאר הילדים יכולים להגיע בלבוש אחד ואין צורך בשתי תלבושות.

רצוי כמובן להגיע מוכנים מנטלית לקראת הצילומים כי ידוע שאשה לאחר לידה וגם האב סובלים מחוסר שינה בימים הראשונים לאחר הולדת התינוק.

יש לדאוג להאכיל את התינוק שעה לפני תחילת הברית.